سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افشین قطبی: خوشحالم که دو بزرگ فوتبال ایران با هم آشتی کردند - توپ و تور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

<
افشین قطبی: خوشحالم که دو بزرگ فوتبال ایران با هم آشتی کردند - توپ و تور


لینک دوستان

سایت اختصاصی آرسنال

لوگوی دوستان









تعداد بازدید

v امروز : 0 بازدید

v دیروز : 4 بازدید

v کل بازدیدها : 11243 بازدید

جستجو در مطالب

آهنگ وبلاگ

87/8/3 :: 11:14 صبح

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر برق شیراز گفت: یکی از دلایلی که ساختار دفاعی پرسپولیس را با مشکل مواجه کرده، این است که در فوتبال ایران همه می خواهند مهاجم باشند و به همین جهت مدافع ایده آل نداریم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر برق شیراز در جمع خبرنگاران گفت: از هواداران پرسپولیس و انرژی که به ما می دهند تا پیروز شویم تشکر می کنم. اگر حمایت آنها نبود ما نمی توانستیم در این دیدار به برتری برسیم.

وی به تمجید از تیم فوتبال برق شیراز پرداخت و گفت: برق در نیمه دوم فشار زیادی به تیم ما آورد و نشان داد که بی دلیل تیم بدون شکست لیگ برتر نبوده است. مطمئن باشید که این تیم آینده خوبی در لیگ برتر خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلایل افت برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان برای اولین بار است که در پرسپولیس بازی می کنند و به همین خاطر استرس و فشار روانی دارند و گاهی خوب بازی می کنند و گاهی بد. با این حال تصور می کنم هر چه زمان بگذرد آنها عملکرد بهتری خواهند داشت.

افشین قطبی ادامه داد: متاسفانه در فوتبال باشگاهی و حتی تیم ملی یک ایراد بزرگ وجود دارد و آن اینکه وقتی تیمی یک یا دو گل جلو می افتد بازیکنان دست از تلاش برمی دارند و این به تیم لطمه می زند. ما باید تلاش کنیم عادت بازیکنان را تغییر دهیم و آنها را شجاع تر از قبل به میدان بفرستیم.

قطبی در مورد مشکلات خط دفاعی پرسپولیس گفت: مشکلات دفاعی ما از زمان بازیسازی شروع می شود که در این میان برخی بازیکنان اشتباه می کنند و با یک حرکت اشتباه فرصت را به حریف می دهند. این اشتباهات باعث می شود تیم ما سازماندهی لازم را از دست بدهد و گل بخورد.

وی افزود: ما در ایران دفاعی نداریم که بازیسازی خوبی داشته باشد و سرعتی کار کند. در ایران همه می خواهند گل بزنند و مهاجم باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ خبرنگاری که از وی پرسید" آیا واقعا دی کارمو برزیلی است ؟" گفت: او یک بازیکن 21 ساله جوان است. فشار زیادی روی دوشش است اما غیرت دارد و می خواهد به خاطر پولی که از پرسپولیس می گیرد بازی کند. در حال حاضر مشکلش این است که استرس دارد. از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم به او وقت بدهند.

وی افزود: در همین پرسپولیس هستند بازیکنانی که ایرانی هستند اما برای بازی برای پرسپولیس استرس دارند. مطمئنم دی کارمو همان 10 گلی که گفتم را می زند. در همین بازی امروز اگر در گل اول و دوم درگیر نمی شد ما اصلا گل نمی زدیم. دی کارمو یک مهاجم رویایی نیست. در تمرینات گل هم می زند اما در مسابقات استرس دارد. شما نسبت به دی کارمو مهربان نبودید و با او مثل یک مهمان رفتار نکردید.

افشین قطبی در مورد دیدار آینده تیمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است و به نظر من این دو تیم با هم یک بازی دربی را برگزار می کنند که یادآور قهرمانی فصل گذشته است و امیدوارم دوباره بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از آشتی علی دایی و علی کریمی گفت: از این اتفاق خوشحال شدم اما درک نمی کنم چرا بین دو نیمه باید این اتفاق می افتاد. زمانی که یک بازیکن دارد تمرکز می کند و می خواهد برای شروع نیمه دوم آماده شود نباید او را برای چنین کارهایی فراخواند. با این حال خوشحالم که این دو بزرگ فوتبال ایران با هم آشتی کردند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

افشین قطبی: خوشحالم که دو بزرگ فوتبال ایران با هم آشتی کردند - توپ و تور

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh